Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ a sütikről...

Visszáru feltételek

Megvásárolt, hibátlan termék visszaküldése

Nem tetszik a megvásárolt termék, vagy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeit? A kézhez vételtől számított 14 napon belül visszaküldheti, vagy személyesen is visszahozhatja nekünk.

A visszaküldött terméket az Ön igénye szerint:

  • kicserélhetjük más típusra,
  • az értékét teljesen levásárolhatja a webáruházunkban
  • ,vagy kérhet teljes pénzvisszatérítést is.
Nálunk nincsenek kérdések, nincs kötözködés, ha nem nyerte el tetszését a megvásárolt termék, akkor azt visszaküldheti nekünk!


A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Pénztárgép termékeket csak meghatározott feltételek szerint áll módunkban visszavásárolni, tekintettel ezek adóügyi mivoltára.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy naptári napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelő a terméket az eladó 1138 Budapest, Váci út 168. E épület cím alatt található raktárába köteles visszajuttatni. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
 

Garanciális, vagy garancia időn túli javítás

Amennyiben a megvásárolt termék meghibásodott, akkor azt juttassa vissza szervizünkbe. Szervizünk címe megegyezik a bemutató termünk elérhetőségével: 1138 Budapest, Váci út 168. E épület.
A termék beérkezését követően haladéktalanul megkezdjük a javítást, a szervizfolyamat állásáról tájékoztatást küldünk a megadott elérhetőségek valamelyikére.
 

Termék visszaküldés módja

Termék visszaküldési folyamat elindításához a fiókjába való bejelentkezést követően látogasson el a rendeléstörténet oldalra. Itt válassza ki azt a megrendelését, amin a visszaküldeni kívánt termék szerepel, majd nyomjon a kék visszáru nyílra. Töltse ki a megadott mezőket, a küldés gomb megnyomásával véglegesítse a termék visszaküldését.
Ezt követően a terméket a lehető legbiztonságosabban csomagolja be, és juttassa el címünkre: 

Euro Prompt Kft.
1138 Budapest, Váci út 168. E épület.
Tel: (06-1) 317 4773


A termék visszaküldés költsége a feladót terheli. Bemutató termünkben nem áll módunkban utánvéttel feladott csomagok átvételére. Amennyiben Ön jogosult pénz visszatérítésre, akkor azt minden esetben banki átutalással teljesítjük.

 
Loading...
Loading...