Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ a sütikről...

Vásárlási feltételek

Ünnepi nyitvatartás
Karácsonyi rendelés információk
 
Karácsony előtti csomagkézbesítés: December 21. 12:00 óráig beérkezett rendeléseket tudjuk aznap feladni, amit a GLS futárszolgálat  december 22-én kézbesít.
 
Rendelését személyesen december 22-én 14:00 óráig veheti át bemutatótermünkben.
 
A webáruház üzemel az ünnepek alatt is, ebben az időszakban leadott megrendeléseket 2018. január 2-án tudjuk feladni.
Üzletünk ünnepi nyitvatartása:
  • December 22-ig a normál nyitvatartás szerint
  • December 23-tól -  január 1-ig ZÁRVA
  • 2018. január 2-től a megszokott nyitvatartás szerint.
 

Az áruház üzemeltető adatai:
Cég neve: Euro Prompt Kft.
Cég alapítási éve: 1993
Székhely: 1053 Budapest, Királyi Pál utca 13/b.
Telephely, üzlet címe: 1138 Budapest, Váci út 168. E ép.
Adószám: 10871771-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-674087
Számlavezető bank: Budapest Bank Nyrt.
Bankszámlaszám: 10103805-04610036-00000008
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-100211/2016

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A termék oldalon található képek illetve leírás eltérhet a valóságtól, ezért kérjük a gyártó weboldalán tájékozódjon vásárlás előtt. Természetesen a pontosságra törekszünk, de eltérés sajnos előfordulhat. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A termékfotók és leírások csak tájékoztató jellegűek, a termék a valóságban ettől eltérő lehet. Kérjük tájékozódjon a gyártók weboldalain! A változtatás jogát minden tekintetben fenntartjuk!

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy utánvételes csomagküldés által), valamint fizetési módot (készpénz, vagy átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t TARTALMAZZÁK. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a megrendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása (munkanapokon) 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban személyes átvétel és utánvételes csomagküldés esetén lehetőség van készpénzes, bankkártyás, vagy átutalásos fizetésre is.

  • Utánvétes szállítás esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
  • Átutalásos fizetési mód választásakor a megrendelési összesítőn szereplő összeget kell a megadott adatok alapján átutalni, a csomag indítása csak a végösszeg számlánkon történő jóváírása után kezdődik meg, ez munkanapokon általában 1-4 órát jelent.
  • Bankkártyás fizetés - Webáruházunkban lehetősége van az áru ellenértékét bankkártyával is kiegyenlíteni. A kártyás fizetés a Borgun (Budapest Bank kártya elfogadó partnere) biztonságos rendszerén keresztül történik, a webáruház a kártya adatokat nem kapja meg. Üzletünkben személyes átvétel alkalmával bankkártyával is kiegyenlítheti a termékek ellenértékét.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL és a GLS futárszolgálatokkal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Pénztárgép termékeket csak meghatározott feltételek szerint áll módunkban visszavásárolni, tekintettel ezek adóügyi mivoltára.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy naptári napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelő a terméket az eladó 1138 Budapest, Váci út 168. E épület cím alatt található raktárába köteles visszajuttatni. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor
e-mail: uzlet@penztargepuzlet.hu Fax: +36-1-317-4773
 

Loading...
Loading...
Loading...