-
Az Ön bevásárlókosara még üres!
Sokan nem tudják, hogy mit kell tenni ilyen esetekben, pedig erre is nagyon kell ügyelni az új pénztárgépnél.
A sárga lámpa az adatkapcsolatot jelzi a pénztárgép és a NAV szerver között.
Ebben az esetben NEM KELL rögtön hívni a szervizt, érdemes várni néhány órát, mert valószínűleg magától helyre fog állni a kapcsolat. Amennyiben 1-2 napon keresztül villog a sárga lámpa, akkor valószínűleg nem megfelelő a mobil lefedettség.
Két dolgot tehetünk:
Webáruházunk antenna kínálata itt érhető el: https://www.penztargepuzlet.hu/penztargepek/gsm_antennak
FONTOS!
A megfelelő adatkapcsolat biztosítása az üzemeltető feladata. Amennyiben több napon keresztül nincs kapcsolat a szerverrel, akkor mindenképp, minél előbb meg kell oldani a hibát.