Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ a sütikről...

Mi szükséges egy online pénztárgép vásárlásához?

Szerző: admin 2015. 11. 17 0 hozzászólás Online Pénztárgép,

A pénztárgép vásárlása csak első hallásra tűnik bonyolult folyamatnak, valójában nagyon egyszerűen és gyorsan beszerezheti üzletébe a pénztárgépet. Az online pénztárgép vásárlása két lépésből áll, az első a mobil kommunikációhoz szükséges előfizetői szerződés megkötés, a második pedig a pénztárgép megszemélyesítése, üzembe helyezése.

1) Előfizetői szerződés

 

Az előfizetői szerződés megkötésére azért van szükség, mert az online pénztárgépekben GSM modul van, ami segítéségével az összegyűjtött forgalmi adatokat a pénztárgép elküldi a NAV szervereire. Az OPTIMA online pénztárgépekben a Mobil Adat Kft. biztosítja az internet hozzáférést, aminek a havidíja 1500-Ft + áfa / hó. Meglévő vezetékes, vagy mobil internet nem használható a pénztárgéphez.

A szerződés kötéshez szükséges dokumentumok, amiket magával kell hoznia a vásárláshoz:

  • Cégkivonat (nem kell hiteles, csak az adatok pontos egyeztetése miatt van rá szükség)
  • Aláírási címpéldány (másolat), vagy vállalkozói igazolvány(igazolás is elegendő)
  • Személyi igazolvány, vagy útlevél, vagy jogosítvány (külföldi állampolgár is vásárolhat pénztárgépet)

Ha az előfizetői szerződést nem az aláírási címpéldányon szereplő személy köti meg, akkor szükséges még egy meghatalmazás, amit IDE KATTINTVA tölthet le.

 

2) Pénztárgép beüzemelése 

 

A pénztárgép megszemélyesítésekor rögzítjük az Ön vállalkozása adatait a pénztárgép fejlécében, beprogramozzuk a használni kívánt ÁFA gyűjtőket, igény esetén beállítjuk az összeg korlátozásokat a véletlen elütések kivédésére.

Az online pénztárgép megszemélyesítéséhez, beüzemeléséhez szükséges egy regisztrációs kód, amit a NAV-nál lehet igényelni. Az üzembe helyezési kód igénylése díjmentes. Üzembe helyezési kódot a PTGREG adatlap beküldésével lehet igényelni. 
A PTGREG adatlap kitöltéséhez és beküldéséhez segítséget nyújthat könyvelője és a NAV oldalán található Kitöltési Útmutató.

Az üzembe helyezési kódot a kérelem benyújtásától számított 5 napon belül megküldi Önnek a NAV (a tapasztalatok szerint, általában 2 nap alatt megérkezik a kód).

  • A megkapott üzembe helyezési kódot hozza magával a vásárláskor.

 

A pénztárgép vásárlása körülbelül 20 percet vesz igénybe, ennyi időre van szüksége az értékesítő kollégáknak, hogy megkössék az előfizetői szerződést, és megszemélyesítsék a pénztárgépét. Lehetőség van interneten történő vásárlásra, vagy helyszíni üzembe helyezésre is. Ezekben az esetekben a fenti, pirossal jelölt dokumentumokat elegendő email-ben elküldeni.

Loading...
Loading...
Loading...