Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ a sütikről...

Pincérhívó rendszerek

Szerző: admin 2018. 10. 31 0 hozzászólás

 

EuroCall Éttermi Pincérhívó Rendszer

 

  • Gondot jelent az éttermében a felszolgálók leterheltsége?
  • Vannak az étteremben eldugott aszalok?
  • Esetleg privát sarkokkal is rendelkezik, ahol a vendégek zavartalan étkezésre vágynak?
  • Szeretné megszüntetni a – valójában mindenkinek kellemetlen – integetéseket a felszolgálók után?
  • Előfordult, hogy azért nem rendelt a vendég, mert nem vette észre időben a pincér?

Helyezze új alapokra a felszolgálást, próbálja ki az EuroCall pincérhívó rendszert!

A konkurenciája már lehet, hogy használja, ne maradjon le a versenyben!

 

Egy egyszeri beruházással fellendítheti éttermét, egyszerűsítheti a felszolgálást. A pincérhívó rendszert a vendégek gyorsan megszeretik, a felszolgálók pedig imádni fogják.

Csökkentse működési költségeit, takarítson meg értékes időt!

 

A vendégek nagyobb elégedettsége mellett jelentős költségmegtakarítást is realizálni tud a pincérhívó rendszer használatával. A felszolgálók pontosan látják, hogy mikor és melyik asztalhoz hívták őket, így csökkenthető a csúcsidőben jelentkező leterheltség. Bizonyára Önt is érinti a munkaerőhiány, a hívórendszer alkalmazásával akár kevesebb pincér is el tudja látni ugyanazt a feladatot, akár rövidebb idő alatt is.


Miért jó a vendégnek?

  • Egy gombnyomással hívhatja a pincért!
  • Nincs több kiabálás, nincs több integetés.
  • A vendég nyugodtan fogyaszthatja az ételt, italt, újabb rendelés esetén nem kell a pincért figyelnie.

Miért jó az étteremnek?

  • A pincérek pontosan tudják mikor és melyik asztalhoz hívták
  • Nincs több elfelejtett vendég
  • Rugalmasan oszthatják be az idejüket
  • Akár kevesebb ember is eláthatja a felszolgálási feladatokat
  • A konyha is tudja jelezni az adott felszolgálónak, ha elkészült egy étel, így az késlekedés nélkül kerül felszolgálásra.

Egy jól beállított pincérhívó-rendszerrel jelentősen megkönnyíthető és meggyorsítható a felszolgálók és a konyha munkája, a rendelések és az ételek mindig összehangoltan fognak érkezni.

Mi is tulajdonképpen ez a pincérhívó rendszer, hogyan működik?

A pincérhívó rendszer alapvetően két részből áll:

  1. Az első központi rész egy, vagy több vevő egységből áll, ami lehet fali kijelző, vagy karóra. A jól látható LED kijelzők, falra rögzíthetők, esetleg a recepciónál/ bárnál elhelyezhetők. A karókat a felszolgálók viselik.
  2. A második rész a hívást jelző gombokból áll. A hívógombok – használatuktól függően – vendég asztalra, falra vagy bármely szolgáltatáshoz tartozó berendezésre  rögzíthetők.

Miután a vendég megnyomta a hívó gombot, a vevő egységen hangjelzés kíséretében megjelenik az asztal száma, melynek eredményeképpen a pincér pontosan tudni fogja, hogy melyik vendégnek van szüksége szolgáltatásra. Egyszerre több beérkező hívást is tudnak kezelni a jelző eszközök, amiket az érkezés sorrendjében eltárolnak.

Széleskörű programozásának köszönhetően többféle működés is beállítható az adott étterem igényei szerint. Alkalmas több asztal csoport kezelésére, beállítható, hogy a teraszról, az emeleti részről érkező hívások csak megadott órán jelenjenek meg. Lehet külön fizető pincér is, akinél minden hívás megjelenik, érkezzen az bármelyik asztal csoportból. A lehetőségek száma szinte korlátlan.

A vezeték nélküli technológiának köszönhetően szinte bármelyik étteremben egyszerűen és gyorsan felszerelhető a rendszer nagyobb átalakítások nélkül. 

Kinek lehet szüksége pincérhívó rendszerre?

A vezeték nélküli pincérhívó rendszer használata alkalmas lehet a:

  • luxus éttermek
  • szállodák, kávézók
  • gyorséttermek
  • cukrászdák
  • bárok
  • pub-ok
  • éjszakai klubok
  • teázók
  • bowling pályák
  • uszodák
  • fitnesz termek
  • orvosi rendelők
  • kórházak
  • bevásárló központok
  • parkolóházak
  • gyártósorok
  • strandok
  • wellness és spa központokban
+ számtalan olyan helyen, ahol fontos a gyors jelzés, hívás

Majdnem minden szolgáltató egységben eredményesen használható a vendégek elégedettségének növelése érdekében.

Milyen előnyökkel rendelkezik a hívórendszer a vendék szempontjából?
  • A vendég akkor hívja a pincért, ha már elfoglalta az asztalát, és kész a rendelés leadására.
  • Mindenki érkezési sorrendben lesz kiszolgálva, a pincér pontosan látja a sorrendet.
  • A vezeték nélküli pincérhívó rendszer  megakadályozza a pincér által történő  vendégek megzavarását a meghitt privát pillanatokban.
  • Szükségtelenné válik  a vendég számára a  pincér  keresése, felemelt kézzel történő figyelemkeltés, szemkontaktus keresés, illetve esetleges bekiabálás…
  • A vendégek könnyen kiegészíthetik a korábban leadott rendelésüket, további italokkal desszerttel kávéval, illetve a fogyasztás végén egy egyszerű gombnyomással kérhetik a számlát, stb.
  • A pincérhívó rendszer alkalmazása újdonságként fog hatni a már meglévő ügyfelekre, illetve újabb ügyfeleket fog bevonzani
  • Eldugott sarkokban, más termekben is ülhetnek vendégek, akik szeparáltságra vágynak. Üzleti tárgyalások megzavarása kizárása.
  • A vendégek nem zavarják egymást, miközben a pincért próbálják hívni, ezáltal egy csendes, relaxált  és kényelmes környezetet teremthet a szomszédos vendégek számára.

Milyen előnyei vannak a hívórendszernek a szogáltató szempontjából?

  • Szolgáltatás minőségének javítása, az ügyfelek megelégedése, bizonyítottan többletrendelést generál. Az azonnali kiszolgálás által nem veszítjük el azokat a megrendeléseket, melyeket meg sem tudnak rendelni a vendégek.
  • Csendes, diszkrét, vendégközpontú megoldás, mely a finom ételek mellett / a minőségi kiszolgálást is kínálja, okot adva a vendégnek  arra, hogy legközelebb is ezt az éttermet válassza.
  • A pincérek munkája integráltabb, összehangoltabb és ezáltal hatékonyabb lesz
  • Csökken a pincérek hibázási esélye
  • A pincérek munkája stressz mentes lesz, ebből kifolyólag jobban kihasználható az idejük.
  • Az asztalok korábban szabadulnak fel a következő vendégek fogadására.
  • Nyáron nem kell külön ember a teraszhoz, kerthelységhez
  • A vendéglátóhely modernizálódik, a vendégek szívesebben járnak vissza
  • A szolgáltató  egység forgalma érdemben emelkedik
  • Partikra , alkalmi rendezvényekre is  telepíthető, könnyen használható
  • Összességében egy rugalmas diszkrét szolgáltatási környezetet biztosit, vendég és pincér állandó kontaktusa mellett.
  • Több fogadóegység és hívógomb használható egyazon időben, egyazon szolgálható egység keretein belül ( pl. vendég-pincér / pincér/ konyha)
  • minőségi ár / érték aránnyal rendelkezik, gyorsan megtérülő befektetés, ráadásul könnyen beszerelhető és a modern világ igényeihez igazodó megoldás.
     

Az alábbi videón megnézheti a rendszer programozását, és a használatát.
 

Loading...
Loading...
Loading...