EuroCall Éttermi Pincérhívó Rendszer

- Gondot jelent az éttermében a felszolgálók leterheltsége?
- Vannak az étteremben eldugott aszalok?
- Esetleg privát sarkokkal is rendelkezik, ahol a vendégek zavartalan étkezésre vágynak?
- Szeretné megszüntetni a – valójában mindenkinek kellemetlen – integetéseket a felszolgálók után?
- Előfordult, hogy azért nem rendelt a vendég, mert nem vette észre időben a pincér?
Helyezze új alapokra a felszolgálást, próbálja ki az EuroCall pincérhívó rendszert!
A konkurenciája már lehet, hogy használja, ne maradjon le a versenyben!
Egy egyszeri beruházással fellendítheti éttermét, egyszerűsítheti a felszolgálást. A pincérhívó rendszert a vendégek gyorsan megszeretik, a felszolgálók pedig imádni fogják.
Csökkentse működési költségeit, takarítson meg értékes időt!
A vendégek nagyobb elégedettsége mellett jelentős költségmegtakarítást is realizálni tud a pincérhívó rendszer használatával. A felszolgálók pontosan látják, hogy mikor és melyik asztalhoz hívták őket, így csökkenthető a csúcsidőben jelentkező leterheltség. Bizonyára Önt is érinti a munkaerőhiány, a hívórendszer alkalmazásával akár kevesebb pincér is el tudja látni ugyanazt a feladatot, akár rövidebb idő alatt is.
Miért jó a vendégnek?
- Egy gombnyomással hívhatja a pincért!
- Nincs több kiabálás, nincs több integetés.
- A vendég nyugodtan fogyaszthatja az ételt, italt, újabb rendelés esetén nem kell a pincért figyelnie.
Miért jó az étteremnek?
- A pincérek pontosan tudják mikor és melyik asztalhoz hívták
- Nincs több elfelejtett vendég
- Rugalmasan oszthatják be az idejüket
- Akár kevesebb ember is eláthatja a felszolgálási feladatokat
- A konyha is tudja jelezni az adott felszolgálónak, ha elkészült egy étel, így az késlekedés nélkül kerül felszolgálásra.
Egy jól beállított pincérhívó-rendszerrel jelentősen megkönnyíthető és meggyorsítható a felszolgálók és a konyha munkája, a rendelések és az ételek mindig összehangoltan fognak érkezni.
Mi is tulajdonképpen ez a pincérhívó rendszer, hogyan működik?
A pincérhívó rendszer alapvetően két részből áll:
- Az első központi rész egy, vagy több vevő egységből áll, ami lehet fali kijelző, vagy karóra. A jól látható LED kijelzők, falra rögzíthetők, esetleg a recepciónál/ bárnál elhelyezhetők. A karókat a felszolgálók viselik.
- A második rész a hívást jelző gombokból áll. A hívógombok – használatuktól függően – vendég asztalra, falra vagy bármely szolgáltatáshoz tartozó berendezésre rögzíthetők.
Miután a vendég megnyomta a hívó gombot, a vevő egységen hangjelzés kíséretében megjelenik az asztal száma, melynek eredményeképpen a pincér pontosan tudni fogja, hogy melyik vendégnek van szüksége szolgáltatásra. Egyszerre több beérkező hívást is tudnak kezelni a jelző eszközök, amiket az érkezés sorrendjében eltárolnak.
Széleskörű programozásának köszönhetően többféle működés is beállítható az adott étterem igényei szerint. Alkalmas több asztal csoport kezelésére, beállítható, hogy a teraszról, az emeleti részről érkező hívások csak megadott órán jelenjenek meg. Lehet külön fizető pincér is, akinél minden hívás megjelenik, érkezzen az bármelyik asztal csoportból. A lehetőségek száma szinte korlátlan.
A vezeték nélküli technológiának köszönhetően szinte bármelyik étteremben egyszerűen és gyorsan felszerelhető a rendszer nagyobb átalakítások nélkül.
Kinek lehet szüksége pincérhívó rendszerre?
A vezeték nélküli pincérhívó rendszer használata alkalmas lehet a:
- luxus éttermek
- szállodák, kávézók
- gyorséttermek
- cukrászdák
- bárok
- pub-ok
- éjszakai klubok
- teázók
- bowling pályák
- uszodák
- fitnesz termek
- orvosi rendelők
- kórházak
- bevásárló központok
- parkolóházak
- gyártósorok
- strandok
- wellness és spa központokban
+ számtalan olyan helyen, ahol fontos a gyors jelzés, hívás
Majdnem minden szolgáltató egységben eredményesen használható a vendégek elégedettségének növelése érdekében.
Milyen előnyökkel rendelkezik a hívórendszer a vendék szempontjából?
- A vendég akkor hívja a pincért, ha már elfoglalta az asztalát, és kész a rendelés leadására.
- Mindenki érkezési sorrendben lesz kiszolgálva, a pincér pontosan látja a sorrendet.
- A vezeték nélküli pincérhívó rendszer megakadályozza a pincér által történő vendégek megzavarását a meghitt privát pillanatokban.
- Szükségtelenné válik a vendég számára a pincér keresése, felemelt kézzel történő figyelemkeltés, szemkontaktus keresés, illetve esetleges bekiabálás…
- A vendégek könnyen kiegészíthetik a korábban leadott rendelésüket, további italokkal desszerttel kávéval, illetve a fogyasztás végén egy egyszerű gombnyomással kérhetik a számlát, stb.
- A pincérhívó rendszer alkalmazása újdonságként fog hatni a már meglévő ügyfelekre, illetve újabb ügyfeleket fog bevonzani
- Eldugott sarkokban, más termekben is ülhetnek vendégek, akik szeparáltságra vágynak. Üzleti tárgyalások megzavarása kizárása.
- A vendégek nem zavarják egymást, miközben a pincért próbálják hívni, ezáltal egy csendes, relaxált és kényelmes környezetet teremthet a szomszédos vendégek számára.
Milyen előnyei vannak a hívórendszernek a szogáltató szempontjából?
- Szolgáltatás minőségének javítása, az ügyfelek megelégedése, bizonyítottan többletrendelést generál. Az azonnali kiszolgálás által nem veszítjük el azokat a megrendeléseket, melyeket meg sem tudnak rendelni a vendégek.
- Csendes, diszkrét, vendégközpontú megoldás, mely a finom ételek mellett / a minőségi kiszolgálást is kínálja, okot adva a vendégnek arra, hogy legközelebb is ezt az éttermet válassza.
- A pincérek munkája integráltabb, összehangoltabb és ezáltal hatékonyabb lesz
- Csökken a pincérek hibázási esélye
- A pincérek munkája stressz mentes lesz, ebből kifolyólag jobban kihasználható az idejük.
- Az asztalok korábban szabadulnak fel a következő vendégek fogadására.
- Nyáron nem kell külön ember a teraszhoz, kerthelységhez
- A vendéglátóhely modernizálódik, a vendégek szívesebben járnak vissza
- A szolgáltató egység forgalma érdemben emelkedik
- Partikra , alkalmi rendezvényekre is telepíthető, könnyen használható
- Összességében egy rugalmas diszkrét szolgáltatási környezetet biztosit, vendég és pincér állandó kontaktusa mellett.
- Több fogadóegység és hívógomb használható egyazon időben, egyazon szolgálható egység keretein belül ( pl. vendég-pincér / pincér/ konyha)
- minőségi ár / érték aránnyal rendelkezik, gyorsan megtérülő befektetés, ráadásul könnyen beszerelhető és a modern világ igényeihez igazodó megoldás.
Az alábbi videón megnézheti a rendszer programozását, és a használatát.