Szoftver frissítés az OPTIMA pénztárgépeken

Szerző: admin 2015. 01. 28 0 hozzászólás Online Pénztárgép,

Tájékoztatjuk Önöket, hogy elkészült az OPTIMA QMP50 Online típusú pénztárgép V0003 verziójú szoftvere. Az új szoftverrel egyben bővült a pénztárgép tudása, valamint apróbb javításokat hajtottunk végre benne. A frissítés telepítése után még megbízhatóbb, stabilabb és funkció gazdagabb lesz pénztárgépe.
A pénztárgép szoftver frissítése automatikus művelet, ami a NAV szerveren keresztül, online történik.
Először a háttérben (akár nap közben is) letöltődik a szoftver a pénztárgépre, a frissítési folyamat a NAPI ZÁRÁS elkészítése után indul el.

A szoftver frissítés DÍJMENTES! Minden pénztárgépre ingyenesen leküldjük.

Újdonságok az új szoftverben:

  • Bekerültek az eddig hiányzó X-jelentések (leírása a kezelésiben megtalálható)
  • 10 000-re bővült a PLU(programozható árucikk) kapacitás
  • Egyszerűbb gyűjtős eladás (500 gyűjtőre optimalizálva)
  • Külső vevőkijelző csatlakoztatás (kiterjesztésre vár, hamarosan)
  • Külső billentyűzet csatlakoztatás (kiterjesztésre vár, hamarosan)
  • GSM kapcsolat optimalizálása (ahol eddig villogott a sárga LED, most jó lesz)
  • Pénztárgép működés finomítása (még stabilabb lett a gép)
  • Az indulás óta előfordult szoftver hiányosságok javítása.


A frissítés menete:

A frissítés megérkezése után Önnek csupán annyi a teendője, hogy ha az alábbi üzenetet meglátja a kijelzőn, akkor NE KAPCSOLJA KI A PÉNZTÁRGÉPET:

INDÍTÓBLOKK V1.50
PORT 3 57600
SW FRISSÍTÉS, KÉREM VÁRJON…
NE KAPCSOLJA KI
 

Várja meg, amíg a frissítés véget ér, ekkor a pénztárgép automatikusan újraindul, csak ezt követően áramtalanítsa a pénztárgépet. A frissítés körülbelül 8 perc alatt végrehajtódik. A frissítés akkor ér véget, ha a kijelzőn megjelenik a dátum és az idő.

A frissítés után a pénztárgép automatikusan kilépteti a pénztárost.
 

Újbóli belépéshez nyomja meg az alábbi billentyűket:

Az új szoftverhez tartozó felhasználói kézikönyvet (kezelési útmutatót) IDE kattintva tudja letölteni.

Készült egy rövid videó is a szoftver frissítés menetéről. A videón pontosan látható, hogy hogyan zajlik egy frissítés az OPTIMA pénztárgépeken.

 

 

Amennyiben további kérdése lenne a frissítéssel kapcsolatban, kérjük keresse helyi szervizét


Szükség esetén az alábbi elérhetőségeken is lehetősége van segítséget kérni:

Központi szerviz nyitva tartás: H-CS: 7:30-16:00; P: 7:30-15:00; SZ-V: Zárva
Telefon: (06-1) 317-4081 , (06-1) 317-4773